Samsung şebeke sorunu

mel.isasayar

Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Ara 15, 2020
5
0
1
  • Telefonunuzun ayarlar menüsüne girin ve ‘Bağlantılar’ seçeneğine ilerleyin.
  • Gelen ekran içerisinde ‘Diğer Ağlar’ bölümünden ‘Mobil Ağlar ve Şebeke Modu’ seçeneğine tıklayın.
  • Cihazınızın desteklediği bağlantı türünü seçin. Bu aşamada 3G, 4G veya 4.5G gibi seçenekler göreceksiniz.
  • Seçtiğiniz bağlantı türüne göre kapsama alanında farklı birkaç adet şebeke ekranda görüntülenecektir. LTE/ GSM/ WCDMA başlıklı otomatik bağlantıda 3 adet, GSM/ WCDMA seçeneğinde ise 2 adet şebeke türü görüntülenir.
  • Şebeke türünü seçin ve ayarları kaydederek ana ekrana geri dönüş yapın ve telefonunuzu yeniden başlatın. Yaptığınız ayarlar ile şebeke çekmeme sorunu giderilmiş olacaktır.